Klacht: geen contact

op 26 september 2016 over CIF glasvezel in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb of 17 augustus een aanvraag gedaan om onze glasvezelkabel te verplaatsen. Hier heb ik nog steeds geen offerte over ontvangen. Het telefoonnummer 088-2433888 werkt niet naar tevredenheid. Bij optie 1 en 3 wordt mijn postcode niet herkent en wordt de verbinding verbroken. Bij optie 2 wordt gezegd dat mijn postcode niet onder het werkgebied valt. Dit is echter wel het geval. Hoe kan ik zorgen dat mijnaansluitingen.nl gaat reageren op mijn gevraagde offerte?

Gewenste Oplossing:

Graag zo spoedig mogelijk contact met ons opnemen voor het plannen van een datum.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CIF glasvezel

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CIF glasvezel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeanette Mesman-Witteman