Klacht: Geen communicatie geen kleding geen geld

op 19 september 2018 over Welovemusthaves.com in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een bestelling gedaan maar na een week niks gehoord te hebben niet dat er aan gewerkt wordt of het vertraagd is. Eerste mail eruit daar kreeg ik zo waar na een paar dagen reactie op dat er problemen waren met de levering. Oké dat kan, dan wachten we nog een week. Daarna weer niks. Weer een mail eruit. Nul reactie maar toen een dag of 2 later kreeg ik linkje met een tracktrace code.
Als ik op de link van PostNL klikte kwam ik uit bij GLS…. ik naar de site van PostNL daar de code ingevoerd. U pakket is nog niet gearriveerd bij ons sorteer centrum dit bericht werd 3 dagen lang uitgesteld. Morgen morgen morgen tot dat er op 4de dag stond dat het pakket momenteel niet ging komen….
Ik weer mail gestuurd tot op heden nul reactie!! Ik kreeg al sterk het gevoel dat het niet pluis was en na wat Google kwam ik er idd achter dat ik helaas 1 van de vele ben……

Gewenste Oplossing:

Momenteel heb ik er geen vertrouwen in dat mijn pakketje nog gaat komen.
Dus wil gewoon mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Welovemusthaves.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Welovemusthaves.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kangaroo