Klacht: Geen communicatie

op 11 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een stoel (besteld via Wehkamp) zou om 10.25 bij mijn nieuwe huis afgeleverd worden. Dit had ik last minute via SMS bevestigd gekregen. Omdat ik op dat moment even niet in het nieuwe huis was en waarschijnlijk pas om 10.30 in het huis zou kunnen zijn, heb ik gebeld met Dynalogic om door te geven dat ik wat later zou zijn.
De telefonist van Dynalogic gaf aan dat zij geen contact op zouden nemen met de bezorger hierover, omdat zijn schema niet veranderd kon worden en omdat hij in geval van ‘niet thuis’ mij zou bellen.

Om 10.30 was ik vervolgens thuis, maar kwam er maar geen bezorger:
Opnieuw Dynalogic gebeld: De bezorger is om 10.15 bij mijn nieuwe huis geweest, maar onverrichter zaken weggegaan, 1. omdat ik niet als bewoner van dat huis bekend zou zijn (logisch, had me even gebeld), 2. omdat er niemand thuis was (je was ook 10 minuten te vroeg, had me even gebeld).

Conclusie: 1. de bezorger had mij prima kunnen bellen, aangezien hij te vroeg was en er onduidelijkheden waren.
2. De callservice van Dynalogic had meer moeite kunnen doen om de bezorger op de hoogte te stellen van bovenstaande.

Meer flexibiliteit, maar vooral betere communicatie bij bezorging.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:20 geantwoord

Geachte heer Boon,

Bedankt voor uw begrip,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 17:56 geantwoord

Ik word gevraagd mijn klacht nogmaals in te dienen (incl. opnieuw formuleren) Lijkt mij geen oplossing, maar eerder extra werk

Alle klachten die gemeld zijn door Lennard Boon