Klacht: Geen broodmeer bestellen

op 18 december 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn moeder heeft vorige keer 2x af moeten zeggen voor een bestelling voor brood ivm familie omstandigheden en omdat ze haar vriezer te vol had vandaag heeft ze te horen gekregen dat ze geen brood meer mag bestellen bij jumbo martenshoek wij als klant zijn niet verplicht als we een bestelling afzeggen. Dat we tekst een uitleg moeten geven waarom ik wil graag weten wat voor antwoord jullie hier op hebben want dit is belachelijk voor woorden heb hier totaal geen woorden voor. En ben nogal behoorlijk boos en me neiging is eigenlijks best groot om te gaan schelden maar doe het niet

Gewenste Oplossing:

Hebben het al bij een goedkopere winkel bestelt

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Finding nemo