Klacht: Geen boekingsbevestiging ontvangen

Humaima op 09 juli 2020 over vliegtickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb gister een reservering gemaakt via vliegtickets, betaling is gelukt maar heb nog steeds geen boekingsbevestiging ontvangen, terwijl ik heb me e-mail adres en alles goed gechecked vóór dat ik ging door met de betaling, maar ze zijn gewoon niet bereikbaar. Eerste keer wou ik mijn vlucht wijzegen want ik had de datum verkeerd ingevoerd had 5 e-mails gestuurd voor wijziging maar krijg nog steeds geen antwoord op, had 104€ betaald. Ik ga volgende week vliegen en moet via Madrid terug, daardoor wil ik dit z.s.m geregeld hebben anders kan ik niet terug, ik ga geen terug tickets meer kopen. Tweede keer heb ik 183€ betaald en met die heb ik wel alles goed gechecked maar ik krijg geen boekingsbevestiging en heb al 3 e-mails gestuurd. Mijn boekingscode is RTV8VN7 op naam Humaima Mohamed Laali. Ik weet niet meer wat ik moet doen, ben al zo veel geld kwijt voor 2 tickets…

Eerst wil ik mijn boekingsbevestiging van mijn tweede reservering en daarna wil ik ook een refund voor de eerste ticket die werd niet gewijzigd en die was 104€.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vliegtickets.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vliegtickets.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Humaima