Klacht: Geen boek wel afschrijving.

op 31 mei 2016 over Lecturama in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lecturama

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lecturama in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lecturama een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lecturama

Heeft op 31 mei 2016 om 15:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Jansen,

Door een systeemfout is er te vroeg geincasseerd. De eerste lichting boeken worden volgende week verstuurd. De tweede lichting in juli. U kunt indien u wenst storneren. We zullen na verzending van alle boeken , opnieuw de incasso gaan innen. Indien u niets doet , zal er geen extra geld worden afgeboekt. Indien u storneert , zal dan alsnog geincasseerd worden.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Ik heb u voicemail reeds ingesproken. Indien u telefonisch contact wenst , laat ons dat weten.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Jodijoca