Klacht: Geen boek te lezen

op 17 augustus 2016 over Kobo Books in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben lid van de bieb en mag daar geselecteerde boeken lezen op mijn e reader .ik kan de boeken downloaden en wel op mijn computer openen dus dit gaat goed .
ik zet ze op de e reader
maar krijg dan steeds te zien dan het bestand niet kan worden geopend omdat het beschermd is door ADRM en ik moet moet aanmelden dat doe ik dus maar het probleem blijft bestaan’

Ik vraag hulp , krijg een automatische beschijving hoe te handelen met adobe en de boeken enzo . Ik voer alles tien keer uit maar helaas . Ik vraag om een telefoongesprek , blijf twee middagen thuis maar geen telefoon gehad , geen gemiste oproepen niks . Ze blijven maar zeggen dat ze me steeds proberen te bellen maar dat ik niet opneem ., sturen me ” oplossing” weer toe per mail Bullshit dus maar al met al is mijn klacht nog steeds niet opgelost en kan ik geen bibliotheekboek lezen

Gewenste Oplossing:

Als ik gebeld word en mijn boeken kan lezen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kobo Books

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kobo Books nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Quiseppo