Klacht: Geen bezorging zonder reden

op 03 oktober 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou een pakket van Coolblue bezorgd worden door Dynalogic. Ik zie op de track en trace dat de bezorger onderweg is, echter vlak voordat de bezorger bij mij zou aankomen krijg ik een foutmelding te zien. Er staat dat de bezorging niet gelukt is omdat de adresgegevens onjuist zijn, dit is echter niet waar, mijn adresgegevens kloppen gewoon.
Hierop bel ik de klantenservice van Dynalogic, waar ik vraag om zsm in contact te komen met de koerier om alsnog mijn pakket te ontvangen. Mijn adres klopt immers gewoon dus ik snap niet wat er mis gaat. Hierop neemt de medewerker van de klantenservice contact op met de koerier en koppelt aan mij terug dat de koerier inderdaad onjuiste informatie heeft ingevoerd mij de foutmelding, het adres klopt wel. Echter krijg ik nu het excuus dat levering niet gelukt is omdat, ik citeer: “Hij moest onder een paal door waar hij niet onderdoor paste, hierdoor is uw wijk niet bereikbaar”. Dit leek mij erg onwaarschijnlijk dus ik heb gevraagd of de koerier niet nog een poging kan doen want ik heb hier de hele dag gewoon auto’s en busjes voorbij zien rijden. De enige optie die mij echter wordt geboden is het maken van een nieuwe afspraak, weer een avond voor niets gewacht dus. Inmiddels ben ik wel 10 euro aan belkosten voor hun 0900 nummer verder.
Na het telefoongesprek ben ik naar buiten gelopen om de weg die vanaf de snelweg hierheen komt te onderzoeken. Hier heb ik echter geen enkel hoogte limiterend obstakel kunnen vinden, het blijft voor mij dus onbegrijpelijk wat er nu echt aan de hand is.

Ik wil mijn pakket zsm geleverd hebben, en ik wil mijn belkosten voor terug ontvangen voor deze uitermate slechte service.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 04 oktober 2017 om 12:44 geantwoord

Beste R. Klusman,

Bedankt voor uw bericht.

Na controle bleek dat de koerier een kleine vertraging op had gelopen en dat het inderdaad niet mogelijk was de wijk te bereiken. Het verhaal wat de medewerker u heeft verteld klopt en we begrijpen dat het een vervelende situatie is geweest. Zeker omdat u hiervan niet op de hoogte was gesteld en dat wel procedure is. We zullen uw klacht nogmaals intern doorzetten zodat hieraan gewerkt kan worden in de toekomst. Onze oprechte excuses voor het ongemak! Daar deze melding nu bekend is gaan we ervan uit dat de afspraak van vandaag gewoon succesvol zal verlopen.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ervan uitgaande u zo voldoende geinformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Reactie van de melder van de klacht rklusman

2 weken geleden - Er rijden de hele avond gewoon auto's en ook grote busjes langs mijn huis en door mijn wijk, dat de bezorger niet in mijn wijk kon komen is onzin. Deze oplossing is dus ook niet naar mij tevredenheid. Ik wil mijn belkosten terug ontvangen voor uw buitensporig dure telefoonnummer waar ik vooral in de wacht hebt gestaan en waar geen oplossing uit is gekomen.

Bericht van Dynalogic

2 weken geleden - Beste R. Klusman, We begrijpen dat het een vervelende situatie is geweest echter de koerier heeft dit zo besloten samen met zijn leidinggevende. Zoals aangegeven gaan we ervan uit dat het vandaag in orde zal komen. Uw verzoek tot compensatie kunnen we niet honoreren daar wij niet enkel telefonisch bereikbaar zijn. Het spijt ons u niet anders te kunnen berichten. Met vriendelijke groet, Team WeCare Dynalogic

Heeft op 04 oktober 2017 om 19:55 geantwoord

U suggereert dus dat ik ook via de mail dit probleem had kunnen aankaarten, waarbij ik in alle waarschijnlijkheid pas de volgende dag een antwoord heb, waarna de koerier niet meer bij mij in de buurt was. De reden voor mijn telefonisch contact was om per direct het probleem op de lossen omdat de koerier hier nog in de buurt was.
Overigens is de koerier voor de levering vandaag tussen 1300 en 1800 nog steeds niet onderweg om 1400. Ik vraag mij ten zeerste af of de levering vandaag wel lukt.
Enfin, u kunt mij geen oplossing bieden en u blijft uw besluit om niet te leveren verdedigen. Ik blijft erbij dat dit besluit geen grond heeft gehad.
Ik hoop dat toekomstige potentiële klanten iets hebben aan het lezen van deze klacht.

-UPDATE-
Bezorging vandaag tussen 13:00 en 18:00 niet langs geweest, op de track en trace pagina staat zelfs dat de bezorger niet eens onderweg maar \"klaar voor vertrek\" is.
Mijn vertrouwen in dit bedrijf heb ik inmiddels opgegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door rklusman