Klacht: Geen Bezorging verkeerde informatie en geen oplossing bieden

op 26 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik woon in een straat met twee verschillende straatnamen dit word ook heel duidelijk aangegeven en neem als bezorger dat je dit moet weten. Mijn overburen hebben daardoor ik hetzelfde huisnummer als ik. Heb vorige week twee keer mijn pakket misgelopen met ook geen kaart in mijn brievenbus dat ze waren geweest maar ik wel twee keer halve dag heb zitten wachten op mijn pakket. De derde keer was het dat ik toevallig naar buiten keek en zag dat de bezorger van DHL tegenover stond en weer weg wou rijden. Ik ben naar buiten gerend heb aangegeven dat het mijn pakket is. Dit vond ik al bereslecht! Tweede keer weer pakket DHL weer zelfde lied weer zitten wachten en weer niet bezorgd gebeld met DHL toen heeft een medewerker mij verzocht wanneer ik het nummer van mijn zending heb gelijk te wijzigen naar een DHL Parcel shop zodat ik het daar kan afhalen! Ik had aangegeven dat ik binnenkort een belangrijk zending heb ivm een bruiloft en ik getuige ben! Zij had aangegeven zodra je ziet dat je zending is aangemeld bij DHL dan kan je de bezorging gelijk veranderen naar een DHL parcel shop en dan kan je het DIE DAG OPHALEN! zogezegd zo gedaan. Maar ik dacht ik stuur nog wel een mail aangegeven dat ik mijn pakket 1 van deze dagen ontvang situatie weer uitgelegd wat er met mn vorige pakketen is gebeurd. Kreeg een mail je kan het op zelfde dag wijzigen naar een afhaalpunt Parcel Shop!
Nu zou ik Vandaag mijn pakket ophalen bij een afhaalpunt Parcel Shop! Weer bijna een halve dag om het uur erheen! Werd aangegeven door de medeweker van de afhaalpunt, de bezorging is al geweest en u pakket zit er niet tussen! Terwijl
Er op mijn track en trace staat vandaag bezorgd!!
Ik ben echt zo boos morgen heb ik De bruiloft!! Weer gebeld met DHL! Kreeg alleen te horen, ja sorry mevrouw kan niks voor u doen!! VIND DIT ECHT SUPER SUPER SLECHT GEEN OPLOSSING WORD ER GEBODEN IK HEB MEERDERE MALEN ACHTER MIJN EIGEN PAKKET AAN MOETEN GAAN! Nu met deze pakketje wat heel belangrijk voor mij is enige wat ik hoor is we kunnen niks er aan doen!!! Ik baal hier gigantisch van en ik vind de bezorgers van DHL echt slecht!

Dat ik mijn pakket het liefst vandaag nog kan ontvangen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 26 mei 2017 om 14:20 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik ben bang dat u in deze inderdaad verkeerd bent voorgelicht.
Voor de eerste levering kunnen we helaas niet aangeven dat uw pakket naar een parcelshop gaat. Dit geldt namelijk pas voor levering volgende dag gezien de shops s'ochtends als eerste worden aangeleverd. Voor verzenders binnen nederland kunt u bij bestellen het al direct naar een shop toe laten sturen. Helaas voor buitenlandse verzenders is dit nog niet mogelijk.
Lea
DHL Parcel Webcare