Klacht: geen bezorging van de maand juli/augustus

op 21 juli 2016 over Readers Digest Nederland in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb reeds 2 x gebeld op 8 juli 2016 jl. toen werd mij verteld dat is iets met adressering was misgegaan. op 15 juli heb ik wederom gebeld en werd mij verteld dat het exemplaar dinsdag de 20e juli 2016 bij de post zou zitten en worden bezorgd.

Ik voel mij aardig in de maling genomen en wil weten wat er daad werkelijk aan de hand is.

Vertrouw u voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

C.H. van Roemburg.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn exemplaar ontvang zoals gewoonlijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Readers Digest Nederland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Readers Digest Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roemburg1949@kpnmail.nl