Klacht: Geen bezorging na akkoord abonnement

op 20 maart 2017 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een proefabonnement van 4 weken werd ik benaderd door de Volkskrant of ik een echt abonnement wilde. Dit heb ik bevestigd toen ze met een mooie aanbieding kwamen. Ik zou binnen een paar dagen de krant binnen krijgen. 2 weken later gebeld met klantenservice waarom ik nog geen krant kreeg. Ze zouden er achter aan gaan. Nu weken later nog steeds niets gehoord…..slechte service!! Zeker voor een krant die me zelf benaderd heeft voor het abonnement….gemiste kans dus voor ze.

Gewenste Oplossing:

Eigenlijk niet meer, hoef de krant niet meer op deze manier.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klopboor