Klacht: Geen bezorging, geen service, niks

op 10 mei 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 5 mei een vaatwasser besteld bij Wehkamp, welke geleverd zou worden door Dynalogic. Ik kon zelf leverdatum en tijdvak kiezen. Ik koos voor vrijdag 6 mei tussen 9.00 en 13.00 uur. Ik moest er zelf via track & trace achterkomen dat de levering geannuleerd was wegens een \’sorteerfout\’. Had op zijn minst een mailtje of telefoontje hierover verwacht! Zit je op je vrije dag helemaal voor niks te wachten. Zelf contact opgenomen voor 45 cent per minuut. Werd er gezegd dat ze de order van Wehkamp niet ontvangen hebben en tja, dan kunnen ze ook niks leveren. Op de vraag hoe het dan kan dat ik een bevestiging ontvangen heb en wel een afspraak in kon plannen, werd simpelweg geen antwoord gegeven. Ook niet wanneer de levering dan wel plaats zou vinden. En op de vraag of zij dan op zn minst contact met mij op kunnen nemen voor een nieuwe afspraak werd geantwoord met \’ja…\’ Gevolgd door een hele lange stilte. Onbeschoft gewoon. Inmiddels is het dinsdag en zit ik nog steeds te wachten. Dat hij niet geleverd kon worden vrijdag, ach, kan gebeuren. Maar handel het dan op zn minst op een correcte manier af! Ze worden betaald om iets te bezorgen, bezorgen niet, komen afspraken niet na, nemen geen contact op met de klant. Echt onbegrijpelijk dat grote bedrijven als Wehkamp hier nog zaken mee doen. Zeker als je ziet hoe ongelooflijk veel klachten er zijn over dit bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Een telefoontje om nieuwe leverdatum en -tijd af te spreken. Deze afspraak ook daadwerkelijk nakomen! Terugbetaling van de verzendkosten, aangezien ik al sinds vrijdag zit te wachten, er zelf achteraan moet zitten en niet goed geholpen ben door de medewerkster aan de telefoon waardoor ik nog steeds geen haar wijzer ben. Daar betaal ik geen 29,95 + 0,45 cent per minuut voor.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 11 mei 2016 om 10:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Zaalberg,

Zoals telefonisch besproken ontvangt u hierbij ook mijn schriftelijke reactie:
Nogmaals onze oprechte excuses voor alles! Zoals ik heb doorgegeven hebben wij inderdaad fouten gemaakt en u bent hier de dupe van geworden.
We hebben onze uiterste best gedaan om het probleem met betrekking tot uw order zo snel als mogelijk op te lossen.

Gelukkig was het gisteren mogelijk om een nieuwe afspraak te maken. Ik heb de desbetreffende afdelingen gevraagd om uw order extra goed in de gaten te houden. Tevens zal ik uw order persoonlijk blijven volgen.

De collega van de klantenservice heeft inmiddels een waarschuwing gekregen vanwege het onbeschofte gedag.

Alvast veel plezier met uw nieuwe aankoop! De koerier is al onderweg naar uw adres en wordt binnen nu en een half uur verwacht.

Heel prettige dag gewenst!

Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynalogic WeCare

Alle klachten die gemeld zijn door MLZ