Klacht: Geen bezorging

op 04 september 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn bestelling zou geleverd worden op 1-9-2017. Ik was op het tijdstip thuis en wachtte de bezorging af. Ik kreeg een telefoontje van de bezorgers dat ze waren door gereden naar het volgende adres. Dit was omdat ze door een evenement in de stad er niet door konden. (Er reden auto’s en vrachtwagens gewoon voor mijn deur langs) Ze moesten anders een km. lopen zei de bezorger. Er waren meerdere punten waar ze konden stoppen ( waaronder bij mijn voordeur) wat dichter bij was. Ik had de bezorger ook verteld dat als hij mij gewoon eerder gebeld had, dan had ik hem ook de weg kunnen wijzen. bezorger was bot en wilde niet meewerken om terug te komen. Ik heb een nieuwe afspraak gemaakt voor 4-9-2017 voor 18:00 en 22:00.

Ik was aan het wachten thuis en ik kreeg een smsje dat ze er rond 20:45 zouden zijn. Ik heb Dynalogic nog een keer gebeld, dat ze me echt moeten bellen als ze er zijn. De telefoniste heeft mijn nummer door gestuurd naar de bezorger.
Om 20:48 kreeg ik een mailtje van dat ik mijn afspraak gemist had.
Ik dacht misschien is het een automatisch bericht dus ik heb netjes mijn tijdsspanne uitgezeten. Na 22:00 is Dynalogic schijnbaar dicht. En heb ik nog steeds geen product.

Ik werk heel onregelmatig en heb hiervoor 2 workshops moeten afzeggen waarvoor ik € 100,- euro voor zou krijgen. Ik zou op zijn minst verwachten dat ze dit vergoeden.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 18 september 2017 om 13:04 geantwoord

Geachte Virgil Nagel,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze excuses voor het ongemak en de vertraging! Ik zie inderdaad dat de eerste afspraak niet doorgegaan is i.v.m. een wielerwedstrijd. De leidinggevende van de koerier heeft aangegeven dat het alternatief inhield dat de koerier een paar honderd meter moest lopen met een koelkast. De leidinggevende heeft daarop met de koerier gesproken en akkoord gegeven om zijn route te vervolgen.

Het lijkt er op dat de koerier op 4-9-2017 bij een winkel heeft gestaan, daar hij aangeeft dat het adres gesloten was. Spijtig om te vernemen dat de afspraak is misgelopen! Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Dit strookt niet met uw bericht gewoon aanwezig te zijn geweest en om die reden zal ik uw klacht door zetten naar de desbetreffende afdeling om dergelijke situaties in de toekomst te kunnen voorkomen. Ik zie dat hier wel al een melding van gemaakt is!

Gelukkig zie ik dat de afspraak 5-9-2017 succesvol is verlopen. Uw verzoek tot compensatie kan ik helaas niet honoreren. Het spijt me u niet anders te kunnen berichten.

Nogmaals excuses voor het ongemak,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 19 september 2017 om 19:25 geantwoord

Goedendag team WeCare,

Hoe kan het dan dat ik geld misloop, door jullie fout?

Virgil Nagel

Alle klachten die gemeld zijn door VNagel