Klacht: Geen bezorging

op 08 augustus 2017 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen bezorging of veel te laat van de Roosendaalse Bode en supermarkt folders

Gewenste Oplossing:

Folders op tijd in de bus, uiterlijk zondag voor 12 uur en niet dinsdag daarop of helemaal niet zoals nu

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Axender over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 08 augustus 2017 om 16:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Buckens,

We vinden het vervelend om te vernemen dat u de folders en Roosendaalse Bode de afgelopen weken te laat of zelfs niet heeft ontvangen. Onze afdeling kwaliteit gaat voor u uitzoeken wat er aan de hand is en ervoor zorgen dat de bezorging weer correct zal geschieden.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender BV

Heeft op 08 augustus 2017 om 17:24 geantwoord

Ik heb nog steeds geen Bode en folders ontvangen, ga ze waarschijnlijk ook niet meer krijgen vrees ik

Alle klachten die gemeld zijn door Tabby2008