Klacht: Geen bezorging

op 04 juli 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb bij een telecomprovider een nieuwe telefoon bestel. die zou vorige week bezorgd worden, in de app zie ik ineens staan dat de bezorger niet komt omdat het een foutief adres zou zijn. dus bezorger retour met pakket. volgende keer was het mijn fout ( niet het pasje van de rekening vd bestelling in huis) nu weer voor de 3e poging. …. is blijkbaar het scanapparaat kapot…. geen belletje of mailje dat er niet geleverd wordt. en wanneer kan hij dan wel geleverd worden? vrijdag! over 3 dagen!

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket morgen bezorgd wordt. of als de bezorger een nieuw scanapparaat ophaald en alsnog vanavond komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 augustus 2017 om 11:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Winkels,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak! Vanwege drukte hebben we hier nog niet op kunnen reageren. Wilt u de klacht alsnog in behandeling laten nemen, dan kunt u dit via deze link indienen: http://bit.ly/292xiLZ .

Bedankt voor uw begrip,

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door kim winkels