Klacht: Geen bezorging

op 25 juni 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In december proefabonnement afgesloten, 1ste bezorgdag 23 december 2016, krant s’middags ontvangen, krant inmiddels gekocht, vervolgens geen krant meer ontvangen, gebeld met de Telegraaf om proefabonnement maar stop te zetten, dit zou gebeuren. Het is inmiddels juni en er is 18× € 30 afgeschreven, we hebben dit iedere keer gestorneerd, weer telefonisch contact gehad, ze wisten nergens van. Mail gestuurd maar niet op gereageerd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ze stoppen met het geld van onze rekening te innen, zelfs bedrijf blokkeren helpt niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 26 juni 2017 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jelmrr