Klacht: Geen bezorging

op 20 april 2017 over Axender in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het is nu week 16 en dit jaar hooguit 6 keer de zondagbode ontvangen.
Hierin staat wel het gemeentelijk nieuws.
Stuur iedere keer een klacht maar wordt niet serieus opgelost.
Alleen een standaard maître dat ze het onder de aandacht brengen.
Daar heb ik geen bode mee en ook geen folders

Gewenste Oplossing:

Als alles iedere week gewoon wordt bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Axender in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Axender een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Axender

Heeft op 20 april 2017 om 13:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Mol,

Bedankt voor uw bericht. We vinden het vervelend om te vernemen dat u de bode niet van ons heeft ontvangen. Klachten over de bezorging nemen wij uiterst serieus en deze worden altijd direct in behandeling genomen. Onze afdeling Kwaliteit gaat dan ook uitzoeken wat er aan de hand is en ervoor zorgen dat u de bode weer wekelijks van ons gaat ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Axender

Heeft op 24 april 2017 om 13:15 geantwoord

ondanks de belofte dat ze het oplossen weer geen bode ontvangen afgelopen weekend.
loze beloftes dus zoals al meerdere malen is gebeurd.

Groetjes Jan Mol

Alle klachten die gemeld zijn door Mol j.p.c.