Klacht: geen bezorging

op 17 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag 17.10 weer geen krant ontvangen. M.J.Ogier Bourgognestraat 32 6191 HZ Beek- l
Gebeld maar ik wil geen correctie, maar een krant ! De oudere man die de krant altijd in de bus gooit is het vast niet. Jaren geen problemen !
Morgen wil ik zeker een krant !!!! Dit is heel irritant.
Ik verwacht dan ook morgen die te ontvangen.
Een telefonisch gesprek heb ik niets aan. Alleen maar een bandje, daar kan ik niets mee.

Gewenste Oplossing:

Als ik morgen Dinsdag weer de krant ontvang.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 18 oktober 2016 om 10:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Ogier,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u gisteren de krant niet heeft mogen ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht doorgezet naar de bezorgdienst. Zij zullen er zorg voor dragen dat de bezorging vanaf heden weer naar wens verloopt. Ter compensatie verlengen wij de betaalperiode met een dag.

Mocht u nog vragen hebben, dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr.Ogier