Klacht: Geen bezorging

op 12 oktober 2016 over Zakengids in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/vrouw.
Ik krijg al weken geen zakengedis maar ande andere kan van de straat wordt die wel bezorgd. Is dat niet raar.
Ik ben super boos dat de krant al weken niet bezorgd wordt aan onze kant van de straat. De grote brugsegrintweg 204in tiel
Ik wil u vragen of u de krant wil gaan bezorgen of op een plek leggen waar wij de bewoners van de andere kant van de straat de krant kan gaan halen.
Ik hoop van u toehoren anderen ga ik stappen ondernemen met de klanten die bij u adverteren dat de krant niet wordt bezorgd bij de mensen.
Laat staan als je een rauwadvertentie heb geplaatst en geen krant krijg.
Ik ben echt super boos .
Dit al de tweede klacht ik hoop dat de krant weer wordt bezorgd.

Met vriendelijke groet.
Sonja van Eck
Grote brugsegrintweg 2004 AN
Tiel.

Gewenste Oplossing:

Dat de krant wordt bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zakengids

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zakengids nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sonja Van eck