Klacht: Geen bezorging

op 08 oktober 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 11 oktober 2016 om 09:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Jeanette,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u al enige tijd problemen heeft met de bezorging van uw Telegraaf. Onze excuses voor het ongemak.

Wij hebben uw klacht genoteerd en door gegeven aan onze bezorgservice zodat de nodige handelingen genomen kunnen worden om de bezorging zo snel mogelijk weer op orde te krijgen.
Wel zouden wij u graag willen verzoeken om in het vervolg eerder bij ons melding te maken wanneer u merkt dat de bezorging niet goed loopt. Hierdoor kunnen wij namelijk sneller actie ondernemen om de situatie te verbeteren.
Ter compensatie van de gemiste kranten zullen wij de betaaldag van uw abonnement met 3 dagen opschuiven zodat u deze van ons krijgt.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Petruschka ~ De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door J.wesseldijk