Klacht: geen bewijs van aanbieden (retour)zending

op 16 juli 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Retourpakketje aangeboden bij Kialapunt. De adressticker wordt (na veel gedoe) ingescand, maar ik krijg geen bewijs van aflevering, want dat doen ze niet meer. Het Kialapunt krijgt daarvoor geen stickers meer.
Ik sta er op dat ik een bewijs krijg omdat ik anders geen poot heb om op te staan, als het pakketje niet aankomt. Tja, ik mag een foto maken van het schermpje van de barcodereader waarop staat dat het pakket is afgeleverd. Om dat (opnieuw) tevoorschijn te toveren wordt de aflevering eerst geannuleerd en vervolgens weer opgevoerd.
Dat kan dus ook gebeuren, zodra ik mijn hielen gelicht heb!
Is een sticker nou zo duur? Of laat anders de klant zijn/haar emailadres invoeren, zodat er meteen een emailbericht verstuurd wordt waarin alle afleverinfo staat.
Bovenstaande wilde ik aan Kiala melden, maar het is mij niet gelukt een simpel emailbericht te kunnen sturen. Dan is een webshop en nummer nodig. En ik krijg al een foutmelding op de naam van de webshop.
Wat een klantonvriendelijk, onbereikbaar bedrijf!!!

Als Kiala makkelijk toegankelijk is voor vragen. klachten en suggesties van klanten en adequaat reageert.
En als je een simpel bewijsstuk krijgt wanneer je een pakketje aflevert.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hero13