Klacht: geen bevestiging en geen activiteiten uitgevoerd na betaling

op 23 augustus 2016 over GlobalCollect in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

maakte op 31-07-2016 per IDEAL 36,24 euro over aan WinZip (Cleverbridge AG?)voor eerste opschoning en aanpassing drivers pc.

niets meer van ze vernomen en er werd geen verdere actie ondernomen

Gewenste Oplossing:

wanneer het volledige bedrag wordt terug geboekt op dezelfde rekening als die waarvan de betaling werd gedaan

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GlobalCollect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GlobalCollect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GlobalCollect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GlobalCollect

Heeft op 24 augustus 2016 om 08:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

24-Aug-2016 mevrouw Paalman per email geinformeerd. Email is verstuurd via cs@ingenico.com. Uitgelegd wie Ingenico ePayments is en wat onze bedrijfsactiviteit is. Helaas hebben wij de betaling niet kunnen traceren in ons systeem op basis van de gegeven informatie. Wij hebben daarom de consument gevraagd voor meer informatie en/ of bewijs van betaling via email. Met Vriendelijke Groet, Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door paalman2