Klacht: geen betaling van de compensatie

op 10 augustus 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Kiala is in februari 2017 het pakket dat ik verzonden had, kwijt geraakt. 2 maanden na datum had ze mij beloofd dat ze een deel van de waarde van het pakket zouden vergoeden. Op 6 mei 2017 werd deze compensatie goedgekeurd maar het zou 6 weken duren alvorens ze zouden uitbetalen. Op 10 augustus 2017 (meer dan 12 weken later) heeft er nog steeds geen betaling plaats gevonden en antwoordt de onbehulpzame klantendienst op geen enkele e-mail meer.

Gewenste Oplossing:

Uitbetaling beloofde compensatie + schadevergoeding

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Brussel1988