Klacht: Geen bestelling ontvangen en wel betaald!

op 29 december 2017 over Bestecanvas.nl in de categorie Fotoservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een week geleden een canvas doek besteld bij dit bedrijf en ook het geld overgemaakt. Het is ook van mijn rekening afgeschreven, maar ik heb nooit geen bevestigings email gehad en ook geen canvas doek ontvangen. Ik probeer ze te bellen, maar het telefoonnummer is niet in gebruik! Heel slecht!

Mevr. Klarenbeek

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag of mijn geld terug of mijn canvas doek ontvangen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bestecanvas.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bestecanvas.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JazzyMaddy