Klacht: Geen bestelling ontvangen

op 10 september 2016 over Dealdigger in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 01 augustus 2016 hebben wij een Airfryer besteld en betaald, tot op haden hebben wij nog niets ontvangen. Hebben reeds drie mails gestuurd, op de eerste is er op 29/08/16 geantwoord dat hij verstuurd was, en dezelfde week nog aankomen. Tot op heben nog niets.

Gewenste Oplossing:

Als ik de bestelling volgende week heb, of mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dealdigger

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dealdigger nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dealdigger in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dealdigger een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dealdigger

Heeft op 14 september 2016 om 15:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

De bestelling was inderdaad verzonden naar de klant, de bestellingen worden verzonden met meerdaagse post en naar Belgie kan dat zelfs nog wat langer duren.
Wij hebben dit ook aan de klant gemeld, wij hebben nogmaals de klant zijn opgegeven gegevens gestuurd om te controleren of deze correct zijn.
Wij hebben niets meer vernomen dus nemen wij aan dat de klant de bestelling binnen heeft en er veel plezier van heeft.

Heeft op 21 september 2016 om 11:30 geantwoord

Wij hebben nog geen product ontvangen, kunnen dus niet tevreden zijn

Louis

Alle klachten die gemeld zijn door VsL