Klacht: Geen bestelling ontvangen

op 16 mei 2020 over Praxis in de categorie Bouwmarkten

Ik heb twee outdoor matten besteld bij Praxis (waarde 160 euro). Op dinsdag 12 mei kreeg ik een melding van PraxisPostNL dat het geleverd was door PostNL. Meteen naar buiten gerend, want ik had niets ontvangen, geen PostNL chauffeur in de omgeving te zien. Direct bij PostNL gemeld dat ik het niet ontvangen heb, en direct het zelfde gedaan bij Praxis. Track nummer is 3SMYPA392447867. Ik weet niet waar het bezorgd is, hoe de route van PostNL was, zodat ik het kan nalopen. Helaas kom ik met PostNL niet verder, die zeggen dat Praxis klacht moet indienen. Maar Praxis wacht op reactie PostNL en nogmaals telefonisch gebeld (extreme begrijpelijke wachttijden). Praxis kan gedurende het onderzoek niets beloven. Nu ben ik 160 euro kwijt, en niemand wil mij helpen, of zeggen hoe die opgelost kan worden. PostNL zou chauffeur kunnen vragen en Praxis klantenservice zou oplossingen voor dit soort dingen moeten hebben.

Als ik de bestelde artikelen krijg.
2 outdoormatten ter waarde samen van 160 euro die ik vooruit betaald heb.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Praxis

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Praxis nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 2098434585