Klacht: geen bestelling ontvangen

op 14 februari 2018 over Bebeqo in de categorie Kinderen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Woensdag 7 februari 2018 een bestelling geplaatst van de bebeqo kinderwagen. Kinderwagen zou vrijdag of zaterdag geleverd worden. Helaas is dit niet het geval. Ik heb de bedrijf een aantal keren geprobeerd te bellen en te mailen, helaas geen reactie. Ik heb vandaag DHL gebeld om te vragen of mijn pakketje misschien daar ligt helaas ook niet het geval de tracking nr is ongeldig geven zij aan. Heel jammer dit want heb een baby opkomst en nog geen kinderwagen en al wel voor betaald. Ik voel me opgelicht!

Gewenste Oplossing:

Ik zou te vreden zijn als zij telefonisch bereikbaar waren en ik de kinderwagen of mijn geld terug zou ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bebeqo

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bebeqo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door r.siddiqie@outlook.com