Klacht: geen bestelling geplaatst.

op 30 juni 2017 over Aliaz Cooperation SIA in de categorie Internetshops - Medische producten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben onbesteld een pakket binnen gekregen genaamd muscle extreme xxl. Dit zouden zogenaamd pillen moeten zijn om spieren te krijgen. Wij hebben hier niet om gevraagd en gaan dit natuurlijk ook niet betalen. We wachten af wat er verder gaat gebeuren maar betalen doe ik niet en zal hiervoor ook naar de politie gaan

Gewenste Oplossing:

met het retouren van het product

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

4 maanden geleden - Geachte Michael Rijsbergen, Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie. Wij ontvingen op 20 juni 2017 een bestelling met uw persoonsgegevens. Via onze klantenservice hebben wij u de bestelinformatie toegezonden, zoals deze door ons is ontvangen. Wij verzoeken u vriendelijk deze op juistheid te controleren en op het bericht van onze klantenservice te reageren (ticket ID ZD-744694). Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Muscle Extreme support

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 14 juli 2017 om 05:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Michael Rijsbergen,

Wij constateren dat uw klacht nog steeds openstaat.

Onze klantservice heeft uw bericht in goede orde ontvangen en wij hebben u op 6 juli 2017 instructies gegeven voor retourzending. Na dit bericht mochten wij geen reactie meer van u ontvangen.

Is uw klacht naar tevredenheid afgehandeld?

Wij kijken uit naar uw reactie.

Vriendelijke groet,

Muscle Extreme support

Alle klachten die gemeld zijn door mike90