Klacht: geen bestelling gedaan

beste heb nooit een bestelling gedaan voor fat killer .krijg nu de rekening van 169 euro gepresenteerd en een 2 de brief met een aanmaning .kan dat zo maar .

ik ben tevreden wanneer ze stoppen met mij lastig te vallen een aanmaningen een rekeningen te sturen

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

4 maanden geleden - Geachte Els D'hoker, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij hebben op 25 mei 2016 een bestelling van u ontvangen. Bij deze bestelling heeft u zich aangemeld voor ons abonnement programma, dat is de reden waarom u het extra product van FatKiller heeft ontvangen, t.w. factuurnummer 400994592 (naar u verzonden op 11 juli 2016). Gedetailleerde informatie over het abonnement kan worden gevonden in onze Verkoopvoorwaarden op onze product website. Wij hebben u via onze klantenservice de bestelinformatie toegezonden (ticket ID TM-363397) Wij kijken uit naar uw antwoord. Met vriendelijke groet, Fatkiller support

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 29 september 2016 om 17:01 geantwoord

Geachte Els D'hoker,

Wij hebben enige technische problemen gehad om te kunnen reageren op klachten via Klacht.nl. Graag reageren wij op uw klacht.
Wij mochten op ons bericht via onze klantenservice (ticket ID TM-363397) geen reactie meer van u ontvangen.

Graag informeren wij u dat wij de producten retour hebben ontvangen en de facturen hebben geannuleerd.

Mocht u ondertussen een aanmaning van ons hebben ontvangen, kunt u deze als niet verzonden beschouwen.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld.

Fatkiller support

Alle klachten die gemeld zijn door r400945394