Klacht: Geen bestelling

Ik krijg op mijn adres een aanmaning van iets wat ik nooit gehad heb en ook niet besteld heb .Ik ga niets betalen als ik niets besteld heb . Ik ben hier niet blij mee . Moet weer tijd in steken om het recht te zetten . Factuurnr : 401292389 datum aanmaning 27-03-2017

Ik wil dat de gegeven uit het bestand van deze oplichting gehaald worden en dat ik er geen post meer van krijg

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

4 maanden geleden - Geachte B. Dirks, Hartelijk dank voor uw bericht. Is het juist dat de factuur op naam staat van Levi Blaster? Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Gowhite support

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Klachtspam

3 maanden geleden - Hallo, De factuur staat op Levi Baster geloof ik , Kan ik er vanuitgaande dat het nu is opgelost ? Mvg B. Dirks

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 07 juli 2017 om 05:40 geantwoord

Geachte B. Dirks,

Van Klacht.nl hebben wij de melding gekregen dat er nog steeds een klacht van u openstaat.
Volgens onze gegevens is deze inmiddels opgelost. De factuur is door ons ingetrokken.
Wij gaan over tot afsluiting van deze klacht.

Onze excuses voor dit ongemak.

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Gowhite support

Alle klachten die gemeld zijn door Klachtspam