Klacht: Geen bericht over geannuleerde vlucht MTTT5W en PSG97BS

op 19 juli 2020 over Lufthansa in de categorie Vliegmaatschappij

Op 12 juni 2020 hebben wij een vlucht voor 3 personen geboekt en daarna nog een aparte vlucht voor 1 persoon. In totaal dus voor 4 personen. Boekingsbevestiging netjes ontvangen, net als het e-ticket. Daarna niets meer gehoord.
Vanmorgen ruim op tijd op Schiphol om tijdig te kunnen inchecken, dit ging namelijk niet online. Kregen daar ineens te horen dat alle vluchten naar Munchen en vanuit daar naar Bari geannuleerd waren. Door onderzoek van de baliemedewerkster kwam naar voren dat alle vluchten van Lufthansa geannuleerd waren en dat dit al bekend was op 29 juni 2020. Ik ben niet benaderd via de e-mail of telefonisch voor een andere datum en of vlucht. Ik ging er dus vanuit dat ik vanmorgen richting München en Bari zou vertrekken. Ik heb hierdoor alles na de annuleringsdata moeten annuleren. Familie kunnen we nu niet ontmoeten. Ik verneem graag Lufthansa hoe dit opgelost gaat worden. Met vriendelijke groet,

W.M. de Vogel

Ik ben zeer tevreden over de mevrouw die ons op Schiphol heeft geholpen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lufthansa

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lufthansa nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]