Klacht: Geen beeld . Alleen Bvn.

op 17 september 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Zijn klant sinds begin 2014. Nooit problemen bij het heractiveren. Zijn nu sinds donderdag 15 september terug in ons vakantie huisje en na herhaalde malen te hebben geprobeerd krijgen we alleen nog bvn maar geen van de andere Nederlandse zenders doet het. Erg vervelend . En btw niemand te bereiken. De nummer van mijn smardcard is 12857188566786. Help ons svp. Dank bij voorbaat.

Tevreden wanneer alles weer werkt zoals het is geweest.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 19 september 2016 om 16:46 geantwoord

Geachte mevrouw Boel,

Wij begrijpen dat het u vanaf 15 september niet is gelukt om uw abonnement op de gebruikelijke manier te heractiveren.

Uit de notities die wij bij uw abonneenummer vonden begrijpen wij dat u momenteel alleen de Astra 1 kan ontvangen.

Bijna al de Nederlandse zenders worden tegenwoordig uitgezonden vanaf Astra 3.

Tevens heeft er afgelopen mei een flinke wijziging plaatsgevonden.
Om zeker te weten dat deze wijziging ook in uw zenderlijst is opgenomen is het noodzakelijk om de zenderlijst opnieuw in te laden.

Meer informatie over deze wijziging kunt u vinden op de volgende pagina: http://www.canaldigitaal.nl/nieuws/zenderwijzigingen-mei/

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Marcel Nagel
Webcare CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door Misterfixet