Klacht: Geen bagage

op 13 juni 2016 over Nuhr in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Nuhr,
Een Paar weken geleden heb ik een vlucht geboekt van Amsterdam naar Tanger.
Bij deze vlucht zat geen bagage inbegrepen.

Via www.fly.Corendon.nl heb ik geprobeerd om bagage bij te boeken zoals een medewerker van Nuhr
Mij had geadviseerd.

Helaas doet de website het niet en vertelde een andere medewerker dat er een storing is.

Dankzij jullie storing Kan ik nog steeds geen bagage boeken voor bij mijn vlucht.

Mvg,
Souhailla

Gewenste Oplossing:

Graag zo spoedig mogelijk bagage willen bijboeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuhr

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuhr nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Souhailla