Klacht: geen auto gekregen dus ook voor niets verzekerd

op 06 oktober 2017 over CarTrawler in de categorie Autoverhuur

op 28 juli aangekomen op Elmas (Sardinie) alle papieren laten zien maar kreeg geen auto mee men wilde geen borg aannemen want er was volgens hen geen kassa, mijn tante wilde ook nog komen met haar CCard waarmee ook de reis was betaald en geaccepteerd ze hebben haar toen telefonisch en niet zo aardig afgewimpeld, ze was notabene in Sardinie en spreekt Italiaans.Na anderhalf uur heb ik van de MY Sardynia een auto meegekregen met een borg van 300 die ik thuis netjes heb teruggekregen.
Heb mijn klacht aan ze voorgelegd maar kreeg eerst de mail terug ook die van de verz.mij ze laten niets meer horen. Dit hele verhuren levert vele namen op nl; Cartrawler / Goldcar / en nog een naam van de verzekering. Het gaat om boekingsnummer IT750159000 t.n.v. C.Piras

op z'' n minst het verzekeringsbedrag terug, en dat men de voorwaarden veranderd nl. dat de reis NIET betaald mag worden door een ander dan de reiziger zelf door middel van zijn/haar CCard want dat staat nergens hetgeen dus betekend dat men gewoon alles accepteert.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CarTrawler

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CarTrawler nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door contadina