Klacht: geen assortiment of bijna nihil wol

op 12 mei 2017 over Zeeman in de categorie Kledingwinkels

In creatief boek van zeeman , zijn taalrijk kleuren wol,

Al jaren ga ik naar de winkel, nooit waaier van kleuren , of af en toe een mooie kleur, dan zeer beperkt. Fris roze bijvoorbeeld,
Haak katoen hetzelfde. Spijtig rij ik dan 20km verder naar boekenfestijn, aankoop doen of bij wibra, En dus praktisch niet meer naar zeeman.
Over de textiel voor volwassen vind ik de kwaliteit en afwerking ook niet meer goed. Ik koop niets meer, De behas, had vroeger andere model, die ook ,verdwenen zijn en dus niet voor mij past. De verkoopster heb weinig of geen kennis van kreatief bezig zijn. Het zou ook leuk zijn per soort wol, een voorbeeld stuk gebreid of gehaak te zien, of iets uit het creatieve boek van zeeman te zien. Het zou tof zijn om bestelling wol a winkel zeeman, van mij stad te kun doen.

Il

Promoties, aangename winkel, veel licht, veel keuze voor knusselen,
regelmatig nieuwe interieur decoratie en textiel.
Kwaliteit vd wol.
Ik hoop oprecht op een verbetering, kwa keuze voor de wol, de rest ook want vroeger waren al mijn inkoop voor de familie bij zeeman

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zeeman

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zeeman nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door elisabeth.k