Klacht: geen antwoord op vragen hypotheekrente bij nieuwe renteperiode.

op 26 juli 2017 over Reaal in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1 augustus 2017 loopt mijn renteperiode af.
Over de aanbieding van de nieuwe (hoge) rentes heb ik diverse mail en telefonisch vragen gesteld en wordt telkens gezegd dat REAAL er mee bezig is en binnen een week een reactie geeft. Heb veel afgelost en nu veel overwaarde.

22 mei mail gestuurd: REAAL is er mee bezig.
16 juni herinneringsmail gestuurd: REAAL is er mee bezig.
5 juli gebeld: REAAL is er mee bezig en u krijgt op korte termijn een reactie .

Ik krijg sterk de indruk dat REAAL hun klanten op deze wijze onder druk willen zetten om maar snel de dure aanbieding te accepteren.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als REAAL voor het eind van de rente periode met mij in contact treedt voor een oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door cetio