Klacht: Geen antwoord

op 23 mei 2021 over supersaver.nl in de categorie Online Vliegtickets

2 weken geleden hadden mijn vriendin en ik een vlucht geboekt naar Istanbul via supersaver, het was met het vliegtuigmaatschappij turkisch airlines dat we gingen vliegen. Begin vorige week is er helaas iemand in onze familie overleden waardoor we hebben besloten onze vlucht om te boeken. Via turkisch airlines hebben we dit niet kunnen doen omdat we het via supersaver hebben geboekt. Ik heb op 1 dag 5 maal gebeld en ston telkens 20min in wacht en nadien ging het niet meer over!! 3 dagen na elkaar elke dag gebeld zonder resultaat!!! Bij het zien van provider app moet ik nu 30€ betalen voor men gsm abnomment aangezien hun nooit hebben opgenomen! Mails verstuurd dat ik hun niet kon bereiken en ik kreeg telkens het antwoord dat ik moest bellen? Bij bellen kreeg ik geen antwoord?? Vrijdag 21 mei was men vlucht maar ik ben niet gegaan. Vandaag 23 mei belde ik en heb ik na 30min eindelijk iemand aan de lijn gekregen, en wat voor iemand? 3keer doorverbonden geweest met een collega. Eindstand zeggen ze da ik men geld of niet een een voucher krijg? Terwijl ik genoeg bewijzen heb dat ik meermaals probeerde bellen zonder resultaat. Dit gaat over een bedrag van 600€! Ik zou graag men geld of een voucher ontvangen! Want dit noem ik diefstal!!!

Wanneer ik een voucher of geld terug ontvang.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over supersaver.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over supersaver.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Inesbouz