Klacht: Geen andere telefoon gekregen

op 05 september 2018 over Telecombinatie in de categorie Telecomwinkels

Ik heb pas geleden een iphone SE gekocht bij telecombinatie in Roosendaal maar binnen 2 dagen kreeg ik allemaal strepen op het beeldscherm en viel de smartphone elke keer uit. De dag erna ben ik met de smartphone terug gegaan en zouden ze hem repareren onder garantie. De dag erop heb ik de smartphone weer opgehaald en in de avond was het weer precies hetzelfde met de strepen op het scherm en ben ik de volgende dag terug gegaan en hebben ze me een nieuwe telefoon beloofd. Maar later zeiden ze dat ik de telefoon heb laten vallen en dat het daardoor komt maar ik heb zwart op wit met een handtekening van hun dat ik een nieuwe zou krijgen maar ze houden nu voet bij stuk dat ze dit niet gaan doen.

Ik wil nu de aanschafprijs terug van het toestel omdat mijn vertrouwen in het bedrijf weg is.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telecombinatie

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telecombinatie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tonybb90