Klacht: geen amstel bier , in den bosch wat in de bonus is

op 17 augustus 2016 over Miljoenenspel in de categorie Loterijen

Bonus deze week amstel bier 2 voor 0,99 wilde 30 traytjes halen ,maar in de arena, vughterstraat, gruttostraat, de rompert helrmaal niets te krijgen, vrachtwagen was nog niet geweest was antwoord, gazo door om mensen te bedriegen, wat een kit bedrijf

wat een kl ,te bedrijf zijn jullie, ga zo door

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Miljoenenspel over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Miljoenenspel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Miljoenenspel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Miljoenenspel

Heeft op 18 oktober 2016 om 12:40 geantwoord

Geachte heer De Rouw,

Hartelijk dank voor uw vraag. Helaas kan ik u niet helpen. U heeft uw reactie geplaatst onder de klachten van het Miljoenenspel. U kunt het best uw klacht onder de juiste supermarkt plaatsen. Ik wens u nog een fijne dag.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Ingrid Holieman
Klantenservice Miljoenenspel

Telefoon: 0800 - 02 31 303 (Gratis)

Postadres:
Miljoenenspel
Postbus 818
2700 AV ZOETERMEER

De informatie in dit bericht is vertrouwelijk en is mogelijk wettelijk beschermd. De informatie verzonden met dit e-mail bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde is verboden.

Openbaarmaking, vermenigvuldiging, verspreiding en/of verstrekking van deze informatie aan derden is niet toegestaan.

De Nederlandse Loterij staat niet in voor de juiste en volledige overbrenging van de inhoud van een verzonden e-mail, noch voor tijdige ontvangst daarvan.

Deze voetnoot geeft mede aan dat deze e-mail gescand is door een actuele virusscanner op de aanwezigheid van computervirussen.

Alle klachten die gemeld zijn door marcel273