Klacht: geen afspraken nakomen/ wel commentaar

op 25 april 2016 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

schandalige afhandeling levering : bij alle chauffeurs/planners algemeen bekend dat 11 in postcode centrum betekent.
m.a.w. bereikbaar tot 12.00 uur.
rond 13.30 komt chauffeur Habith puffend aanbellen : kijken waar wasmachine moet komen te staan en oude meenemen(ondanks dat hij toch al niet van plan was om ook maar iets uit te voeren.
werd mij gezegd om te bellen voor nieuwe afspraak : 45 cent per minuut.
hij heeft contact met kantoor maar ik mag niet doorgeven wat probleem is ; MOET zelf bellen.

ook moest ik doorgeven dat mijn adres niet bereikbaar is op bepaalde tijden, terwijl dit onmogelijk is op hun site!!!!

dit kostte mij een halve werkdag, en dan morgen nogmaals.
dure wasmachine!!!!

een vergoeding voor twee halve werkdagen vrij.
via wehkamp betaal je bijna 30 euro om te bezorgen en dan wederom met dit treurige resultaat.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 26 april 2016 om 12:47 geantwoord

Geachte mevrouw Nabben,

Ik kan me heel goed voorstellen dat dit een vervelende situatie voor u moet zijn geweest.

Zojuist heb ik contact opgenomen met onze Planningsafdeling. Ik heb uw case voorgelegd en zij gaven aan dat het inderdaad bekend is dat postcodes welke eindigen op ‘11’ in een stadscentrum zijn. Echter betekent dit niet dat hier ook altijd rekening mee gehouden kan worden, ondanks dat ze dit altijd proberen. We rijden namelijk ontzettend veel routes per dag en komen dus ook in heel veel stadcentra. Jammer genoeg is het dan niet altijd even gemakkelijk om een bezorging voor 12:00 uur in te plannen. Hiervoor dan ook onze excuses!

Gelukkig is het vandaag gelukt om voor 12:00 uur uw wasmachine te leveren.
Ik snap dat u graag een compensatie wenst maar wij kunnen u geen compensatie bieden voor de twee halve vrije dagen. Wel kunt u via de Wehkamp de bezorgkosten proberen terug te vragen.

Zij kunnen dan een dossier bij ons aanmaken en deze kosten dan weer op ons verhalen.

Ondanks alles wens ik u een heel prettige dag!

Met vriendelijke groeten,
Sharon
Dynalogic WeCare

Heeft op 26 april 2016 om 21:34 geantwoord

Dynalogic zou zelf met Wehkamp contact kunnen opnemen om dit te regelen.

Bericht van Dynalogic

1 jaar geleden - Goedemiddag, Wij mogen niet namens u contact opnemen met Wehkamp i.v.m. uw privacy. Ik verzoek u vriendelijk om zélf contact op te nemen met Wehkamp. Nog een fijne dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Sharon WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door helene nabben