Klacht: Geen afspraak mogelijk

op 26 april 2016 over Emotion Beauty in de categorie Beauty & Wellness

Ik had een pakket besteld voor 10x ipl en de eerste keer was een afspraak maken geen probleem maar daarna was er altijd wat. De openingstijden die ze op haar site heeft staan houdt ze zich niet aan en daardoor was t voor mij altijd lastig om een afspraak in te plannen. Als ik me behandeling daarna ook vast wilde inplannen om te voorkomen dat iemand op mijn tijd zat dan was dit vaak lastig.

Een afspraak is s nachts door haar afgezegd omdat ze ziek is en dan zal ze een nieuwe afspraak met me maken en dan laat ze diezelfde week de hele week niks horen. Als ik zelf bel komt dit doordat ze nog ziek is en dus geen nieuwe afspraak kan inplannen. Naar mijn mening bel je dan toch even voor een week later voor afspraak onder voorbehoud.

Nu heb ik mijn afspraak moeten afzeggen voor een begrafenis en daar was ze soepel in. Me nieuwe afspraak plannen kost me inmiddels al 1,5 week. Ik heb meerdere malen gebeld en krijg dan alleen sms’jes maar voor mij is t niet mogelijk om op deze manier een afspraak te maken. Uiteindelijk is de enige manier waarop ik er te spreken krijg is 3x achter elkaar bellen. Maar zelfs dan heeft ze altijd een behandeling (ook op tijden dat het bij mij nooit kon).

Ik ben tevreden als ik het geld terug krijg van de laatste 2 behandelingen die ik nog te goed heb en deze niet meer gedaan hoeven te worden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Emotion Beauty over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Emotion Beauty in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Emotion Beauty een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Emotion Beauty

Heeft op 26 april 2016 om 19:22 geantwoord

Beste Michelle.

U heeft een ipl pakket gekocht voor 8 behandelingen en geen 10.

Vanmiddag hebben wij uitgebreid telefonisch contact gehad over wat u aangeeft. en weer een nieuwe afspraak ingepland.

U bent altijd op de tijdstippen ingepland wanneer het u schikte. Althans voor zover mogelijk.

Het gebeurd vaker dat er een afspraak of per mail of per sms bericht of via de whats app wordt gemaakt. Dus er zijn voldoende mogelijkheden om een afspraak in te plannen als telefonisch contact niet mogelijk is .

Maar u bent iemand die toch graag telefonisch contact heeft om de afspraak in te plannen. .Dat is vandaag dan ook gebeurd.

Ik heb u aangeven dat de praktijk normaliter 6 dagen per week is geopend en dat er altijd een mogelijkheid is om de afspraak te maken. Alle geboden opties die ik u aangaf waren niet mogelijk. En idd dan zit er een langere interval tussen uw behandeling als ik u pas weer weken later kan inplannen omdat u dan pas weer beschikbaar bent.

Vaak ben ik in behandeling en kan deze niet onderbreken. 3 x achter elkaar bellen heeft dan ook geen zin. De klant kan een bericht achter laten en wordt dan gebeld zodra er een gelegenheid voor is.

U geeft aan dat u anderhalve week bezig bent geweest om een afspraak in te plannen ? Ik heb u in die ander halve week meerdere opties gestuurd. En u gevraagd aan te geven wanneer u beschikbaar bent.

De reden dat ik op dit moment aanwezig ben in de praktijk , volgens u mening op tijden dat u volgens u niet in gepland kon worden ? Dat heb ik u telefonisch toegelicht. Ik had ernstige gezondheids redenen...

Ik kon dan ook niet onder voorbehoud zoals u aan geeft een afspraak onder voor behoud met u maken.

En als u in de nacht hierover een bericht ontvangt ?? Is dat u de volgende dag niet aan een gesloten deur staat van de praktijk.

Al met al is het geen probleem om een afspraak in te plannen , maar is het voor u blijkbaar een probleem om een afspraak in te plannen omdat u vast houd aan een bepaald tijdstip. Dit zie ik ook in de agenda.

Het is dan ook niet altijd mogelijk om de afspraak in te plannen op een vast tijdstip. Al wordt er zoveel mogelijk rekening gehouden met de wens van de klant.

Michelle er wordt geen geld retour gegeven dat heb ik u ook aangeven.
U kunt de laatste 2 behandelingen komen afmaken zoals is besproken. Voor 1 behandeling is een nieuwe data al in gepland . Eigenlijk 2 maar 1 ervan wordt waarschijnlijk verplaats naar een andere data. Hierover wordt dan telefonisch over gecommuniceerd.

Vind het erg jammer , zeker na ons telefonisch onderhoud dat u het noodzakelijk acht om toch nog een klacht ( naar uw mening ) te vermelden.

Met vriendelijke groet.
Emotion Beauty

Alle klachten die gemeld zijn door Michellles