Klacht: geen aflevering wel betaald

Ko van der Meer op 06 juni 2012 over Temps L in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

begin mei heb ik 3 producten besteld.
Op 22-5 werd € 39,43 en op 23-5 werd €17,95 afgeschreven
Het is nu 6 juni.
Taal nog teken van u vernomen.
Indien het niet voorradig is gelieve dan beide bedrage
€ 39,43 en € 17,95 op mijn gironummer 687284 terug te storten.

Gewenste Oplossing:

Of afleveren of terugstorten op mijn giro 687284

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Temps L in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Temps L een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Temps L

Heeft op 24 september 2013 om 13:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dubbel geincasseerd bedrag is terug gestort. Derhalve case afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door