Klacht: Geen activeringscode ontvangen

op 12 mei 2016 over Cleverbridge in de categorie Software

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 19,95 euro betaald voor verlenging van Hitmanpro
heb al diverse keren het bewijs geleverd dat de betalingstransactie is doorgevoerd door mijn bank ( SNS )
ik heb het idee dat ik niets meer hoor over mijn ingediende klacht en dat ik naar m’n geld kan fluiten

heb dus wel een heel raar gevoel over hitmanpro .

vraag : hoe kan ik mijn geld eventueel terugvorderen ??
storneren kan ik het niet daar ik via Ideal heb betaald ( dit heeft mijn bank aangegeven )

Gewenste Oplossing:

wanneer ik mijn activeringscode ontvang of mijn geld 19,95 wordt teruggestort

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cleverbridge

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cleverbridge nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandokan-1