Klacht: Geen actiecode

op 25 september 2017 over Mars in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I bought the m&m’s at the store with the action for the cinema tickets. However, there is no code on or inside my bag. I looked up online where it should be and I don’t see any code anywhere on the bag.

Gewenste Oplossing:

When I get a replacement code or bag with a new code

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mars over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mars in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mars een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mars

Heeft op 26 september 2017 om 14:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door SchaapjeTamar