Klacht: Geen abonnement af kunnen sluiten!!

op 25 juli 2017 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Op 4 juli 2017 heb ik een abonnement afgesloten op een van de kranten van De Persgroep na een proef abonnement.
Via het de button abonneer op de website wordt je omgeleid naar www.krant.nl (waarschijnlijk een call center), vanwaar je de mogelijkheid hebt om een abonnement af te sluiten. Hetzij door middel van een selectie te maken, via de chat of telefonisch. Ik heb via de chat en telefonisch een abonnement afgesloten voor 1 jaar de Volkskrant voor 18 euro per 4 weken.
Ik zou binnen 48 uur een bevestiging krijgen van mijn abonnement. Helaas. Geen bevestiging. Vervolgens heb heb ik gevraagd waar de bevestiging bleef. Commentaar: deze krijgt u binnen 48 uur. Als u die niet heeft ontvangen neemt u dan even contact op met ons. Helaas na 48 uur weer geen bevestiging. Commentaar: we zijn bezig met een systeemupdate. Als u nog even geduld hebt. Uw gegevens staan in het systeem.
Na 10 dagen helaas nog geen bevestiging en geen krant. Gebeld met de klantenservice en deze heeft in het abonnementen systeem gekeken en daar waren mijn gegevens niet terug te vinden. De medewerkster gaf aan dat zij het abonnement kon activeren maar dan is de kans dat dat ik twee abonnement zou krijgen groot. ook gaf zij aan dat het Callcenter de gegevens aan de klantenservice door geeft en dat de klantenservice de abonnementen activeert. Dubbel invoeren van gegevens dus.
Ik heb wederom contact opgenomen via de chat (krant.nl) en daar gaven zij aan dat er blijkbaar een gegeven in hun systeem ontbrak en of ik de gegevens weer opnieuw wilde doorgeven. Dit heb ik niet gedaan omdat ik meerdere malen mijn gegevens heb doorgegeven en dat zij chat/telefoon gesprekken loggen zodat deze gegevens makkelijk te achterhalen zijn.
Vervolgens contact op genomen per mail met de klanten service en na een aantal dagen excuses gekregen per mail en of ik wilde aangeven welk abonnement ik had afgesloten. Ik heb hier antwoord op gegeven. Maar nu weer 7 dagen verder geen antwoord. Vandaag weer een mail gestuurd. Ik ben nu meer dag 21 dagen bezig om een abonnement af te sluiten op een van de kranten van de Persgroep. Dit is echt niet te geloven dat een bedrijf/ingehuurd callcenter zo met potentiële nieuwe klanten om gaat. Niet acceptabel.

Wanneer ik een abonnement krijg zoals afgesloten en in elk geval excuses en compensatie voor de kranten die ik zelf los heb moet kopen.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door franky58