Klacht: Geen aanvraag maar toch betalen voor een kaart

op 23 augustus 2016 over Diner Jaarkaart in de categorie Horeca

Ik heb naar één keer diner jaarmarkt besteld, nog geen één keer gebruikt aangezien simmige restaurants die erop vermeld zijn, niet accord gaan met het gebruik van de kaart of altijd “vol” zijn als men vermeld dat ie met de kaart komt.

Hierdoor heb ik zelf nooit meer om gevraagd en toch krijg ik rekening om te betalen.

Ik vraag bij deze om mij te verlossen van de rekening en nooit meer contact met mij op te nemen.

Met vriendelijke groeten,

M. Shtifman
Amstelveen

Ben niet tevreden van de kaart

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Jaarkaart

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Diner Jaarkaart over deze klacht.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Jaarkaart nog niet in behandeling is genomen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Diner Jaarkaart in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Diner Jaarkaart een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Diner Jaarkaart

Heeft op 03 juli 2017 om 15:37 geantwoord

Ik neem aan dat dit inmiddels is opgelost. Als dat niet zo is horen we dat graag op info@dinerjaarkaart.nl

Diner Jaarkaart-houders krijgen op door de restaurant aangegeven kortingsdagen 25% korting. De korting krijgt u altijd direct, én over de gehele rekening (inclusief drank). Als lid van Diner Jaarkaart ontvangt u het hele jaar korting. Dat is het leuke en het aangename met elkaar verenigen!

Alle klachten die gemeld zijn door Merav