Klacht: Geen aanvraag maar toch betalen voor een kaart

op 23 augustus 2016 over Diner Jaarkaart in de categorie Horeca

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb naar één keer diner jaarmarkt besteld, nog geen één keer gebruikt aangezien simmige restaurants die erop vermeld zijn, niet accord gaan met het gebruik van de kaart of altijd “vol” zijn als men vermeld dat ie met de kaart komt.

Hierdoor heb ik zelf nooit meer om gevraagd en toch krijg ik rekening om te betalen.

Ik vraag bij deze om mij te verlossen van de rekening en nooit meer contact met mij op te nemen.

Met vriendelijke groeten,

M. Shtifman
Amstelveen

Gewenste Oplossing:

Ben niet tevreden van de kaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Jaarkaart

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Jaarkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Merav