Klacht: Geen aansluiting

op 05 september 2016 over Reggefiber in de categorie Glasvezel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin mei 2016 via mijnaansluiting.nl aanvraag gedaan voor een glasvezel aansluiting voor ons nieuw te bouwen huis..
Leven nu in september 2016 en in ons wijkje (centrum alphen aan den rijn) nog geen enkel teken voor het leggen v.d. Kabel. Huis is opgeleverd en de bewoners hebben geen internet, tv en vaste telefoon. Ik werk veel thuis en lijdt nu al schade.
Bellen, tientallen keren gedaan.antw. ‘ we zijn er mee bezig’ . Mijn vraag ‘waarmee dan?? .
Schandalig gewoon.

Gewenste Oplossing:

Niet zeuren, maar snel en goed het werk in de afgesproken termijn opleveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reggefiber over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reggefiber in behandeling genomen

Bericht van Reggefiber

2 maanden geleden - Geachte heer Hendrikse, Zoals ook telefonisch met u besproken, mag u een digitenne abonnement afsluiten via KPN. De eind factuur mag u vervolgens naar Reggefiber sturen en wij zullen er zorg voor dragen dat dit bedrag vergoed wordt. Uiteraard houd ik uw klacht in behandeling omdat de glasvezelaansluiting voor alsnog zo snel mogelijk gerealiseerd moet worden. Zodra ik hierover meer weet, hoort u direct van me. Met vriendelijke groet, Joanne Baan

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reggefiber een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reggefiber

Heeft op 14 oktober 2016 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hendrikse,

Zoals eerder besproken heeft u een tijdelijk digitenne abonnement afgesloten zodat u tv kunt kijken. Gisteren is het glasvezelaansluitpunt in de woning geplaatst. Het systeem is hierop aangepast en uw provider kan nu beginnen met het leveren van het abonnement. Vanaf heden is het aan uw provider om dit in werking te zetten.

Met vriendelijke groet,
Joanne Baan

Alle klachten die gemeld zijn door Gebruikersnaambestaat al