Klacht: geen aanmaningen gehad en toch 40 extra!

op 25 juli 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Daar ging ons goedkope uitje! Via vakantieveilingen voor 8 euro airsoften was er iets mis met de betaling gegaan. Geen meldingen daarover ontvangen terwijl ik wel de reclame binnen krijg! En die check ik altijd eerst voordat ik ze weggooi. Nu een aanmaning van 40 euro ontvangen!

als we een goed excuus krijgen en een terugvordering van de aanmaning krijgen

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vakantieveilingen.nl over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 11:23 geantwoord

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Vervelend dat uw betaling bij het incassobureau ligt. Ik heb gelijk gekeken naar uw gewonnen veiling en zie dat de veiling is gewonnen op 13 juni jl.

Na het winnen van de veiling heeft u van VakantieVeilingen een winnaarsmail ontvangen en 5 dagen de gelegenheid gekregen om de betaling te voldoen via onze betaalopties, echter is er niet binnen de 5 dagen een betaaloptie gekozen en hebben wij geprobeerd het bedrag van het opgegeven rekeningnummer af te schrijven.

Helaas is de automatische incasso mislukt, omdat het bedrag is gestorneerd op 28 juni. Op 3 juli jl. heeft u een laatste betalingsherinnering ontvangen per email met het bericht dat de automatische incasso is mislukt en dat u 15 dagen de tijd heeft om alsnog de betaling te voldoen via uw VakantieVeilingen profiel, voordat de betaling wordt overgedragen aan het incassobureau. Ook zien wij dat u na 13 juni niet meer bent ingelogd en vandaag voor het eerst op uw Vakantieveilingen profiel kijkt.

Helaas kunnen wij in deze kwestie niks voor je betekenen en gaat de betaling via het incassobureau intrum Justitia.

Tamara - Webcare
VakantieVeilingen.nl