Klacht: Geen 3dg reis!

op 02 februari 2018 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Beste Zahidem Jammer om te lezen dat je niet blij bent met de vluchttijden en dat Verrassingstickets geen gehoor geeft op je klacht. Wij gaan je klacht in behandeling nemen en gaan via Verrassingstickets na of de klacht bekend is. Wij houden je binnen 5 werkdagen op de hoogte. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

Reactie van de melder van de klacht Zade

3 maanden geleden - Dat zou fijn zijn! Ik wacht op een spoedige afhandeling.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Hi Zahidem, Wij hebben van de veilingbeheerder vernomen dat ze graag naar je klacht willen kijken. Is er een mogelijkheid om ons de screenshots door te sturen van de chatberichten tussen jou en Verrassingstickets? Je kunt de screenshots eventueel mailen naar webcare@vakantieveilingen.nl ov.v. het referentienummer van Klacht.nl. Wij zien je reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

Reactie van de melder van de klacht Zade

3 maanden geleden - De chatberichten zijn overgedragen naar contact center 1 tijdens mijn chatberichten. De chatberichten kan ik niet meer kopieren. Wel heb ik de mail nog waar niet op gereageerd is.

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Hi Zahidem, Heb je reeds een reactie van Flywise gekregen? Met vriendelijke groet, Wim-webcare VV

Reactie van de melder van de klacht Zade

3 maanden geleden - Het word niet serieus genomen. Ik heb extra bijbetaald omdat ik een weekend weg wilde. Dit betekend niet dat ik extra heb betaald om zaterdagochtend vroeg terug te vliegen. Word mijn vraag nou echt serieus behandeld of niet???

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Hi Zade, Wij hadden aangegeven dat je het beste tot dinsdag kon wachten op een reactie van Verrassingstickets. Heb je inmiddels een reactie ontvangen op je mail van vrijdagochtend 2 februari, naar Verrassingstickets? Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

Reactie van de melder van de klacht Zade

3 maanden geleden - Een antwoord ja, " alles is volgens de voorwaarden, we kunnen niks voor u doen ". Misleiding dit! Dit zal ik nooit weer doen. Ik heb extra 60 euro betaald zodat ik het weekend weg kon gaan. Zij hebben gewoon een terugvlucht geregeld op de zaterdagochtend. Ik heb natuurlijk gevraagd wel wat te betekenen voor mij maar nee! Wat kunnen jullie voor me betekenen??? Ik vind dit niet kunnen hoor! Graag uw reactie. Mvg ZG

Bericht van Vakantieveilingen.nl

3 maanden geleden - Hi Zade, Ik heb het even van mijn collega Diana overgenomen. Zou je ons dat mailtje wat je van Verrassingstickets hebt ontvangen kunnen doorsturen? Dit kan naar webcare@vakantieveilingen.nl o.v.v. het referentienummer van Klacht.nl. Met vriendelijke groet, Mila - Webcare VV

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 12 februari 2018 om 13:44 geantwoord

Hi Zade,

Inmiddels hebben wij een terugkoppeling ontvangen.

Wij hebben je klacht meerdere malen doorgestuurd naar de veilingbeheerder, echter kunnen wij weinig voor je betekenen. In de veilingtekst werd vooraf de vluchttijden aangegeven waarmee je akkoord bent gegaan door mee te bieden op de veiling.

De vertrektijden naar de verschillende bestemmingen verschillen van elkaar. Soms is de heenreis om 6.55 uur en vlieg je terug rond 21.00 uur, maar het kan ook voorkomen dat je om 13.00 uur heen vliegt en terugvliegt rond 10.00 uur. Tijdens het boeken zorgt Verrassingstickets.nl ervoor dat de heen- en terugvlucht niet te veel van elkaar afwijkt (nooit meer dan 3 uur). Zo heb je voldoende tijd om de plaats van bestemming te ontdekken. De terugvlucht vertrekt is altijd na 8.30 uur. De toeslag die je hebt betaald voor vertrek in het weekend staat los van de vluchttijden.

Helaas kunnen wij hierin niet tegemoetkomen. Wij wensen jullie alsnog een fijne vakantie.

Diana - Webcare VV

Heeft op 12 februari 2018 om 14:46 geantwoord

Ik vind dat er geen moeite wordt gedaan.

Alle klachten die gemeld zijn door Zade