Klacht: Geen 24 uurs levering

op 12 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou een 24 uurs levering van Bol.com met Dynalogic worden gebracht. Ik kon de chauffeur (Dennis) via het track en trace nummer volgen. Aflevertijd was tussen 16:45 en 18:45. Rond 19:30 was hij eindelijk in mijn woonplaats. Ik was bezorgnummer 16 en hij was al bij 14. Tot mijn verbazing reed hij een half uur later op de snelweg weg van mijn woonplaats!! Hij heeft dus gewoon 2 pakketten laten zitten en gedacht dat de dag al lang genoeg was. En dat terwijl hij 2km van mijn huis was.
Om tien uur kreeg ik een automatisch mailtje dat ik een nieuwe afspraak moet maken. Dat kan op zijn vroegst maandag, overmorgen. Geen excuus, geen verklaring, niks
Geen professioneel bedrijf dus.

Gezien de andere reacties op deze site ben ik geen uitzondering. Ik ben tevreden als Bol.com geen zaken meer met deze vervoerder doet, want zij doen blijkbaar niet aan vandaag besteld, morgen in huis, wat Bol wel beloofd.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 14 september 2017 om 12:47 geantwoord

Geachte klant,

Wij hebben na ons bericht niets meer van u mogen vernemen. Wij gaan er dan ook van uit dat de klacht afgehandeld is.

Dynalogic WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door MdG70